Klacht: beschadigd bankstel geleverd

op 07 februari 2018 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Tweede paasdag 2017 hebben wij meubels besteld bij Haco wonen waaronder een bankstel. Eind juni 2017 hebben wij echter een zwaar beschadigd bankstel binnen gekregen, dit betrof de tweezitsbank. Zelf overal achteraan gebeld. Haco verzekerde ons dat wij een nieuwe tweezitsbank geleverd zouden krijgen, echter met een levertijd van wederom 10 weken. In het vertrouwen dat het goed zou komen hebben wij, niet zo heel handig, het hele bedrag van de rekening voldaan. Eind september 2017 was het zover, wij zouden de tweezitsbank geleverd krijgen. Op de dag dat de bank kwam, kwam er geen tweezits maar een driezitsbank met de verkeerde stof en de verkeerde kleur. Wederom zelf over achteraan gebeld. Wij zouden nu een heel nieuw bankstel krijgen, maar weer met 10 weken levertijd. Eind december 2017 zelf maar weer gebeld wat de status van de levering was, maar Haco kon niets vertellen aangezien de leverancier tussen kerst en oud en nieuw niet bereikbaar was. Ik zou begin januari 2018 teruggebeld worden. Maar al met al geen reactie meer van Haco. Vrijdag 5 januari 2018 zelf maar weer gebeld. Haco heeft daarna contact gehad met de leverancier, te weten de heer Tom van den Bosch van DGB agenturen. Dit is de leverancier van het bankstel. Eindelijk werd ik een keer terug gebeld, maar met de mededeling dat de order niet bevestigd was door de leverancier. De heer Van den Bosch zou regelen dat ons bankstel met 4 weken geleverd zou worden. Eind januari maar weer contact opgenomen met Haco. Wederom zou ik terug gebeld worden, maar al met al geen telefoontje ontvangen. Hierop naar Haco te Cruqius gegaan en verzocht om mijn geld van het bankstel terug te storten. Een dag later, donderdag 1 februari 2018, kreeg ik telefoon van de heer Van den Bosch. Per mail heeft hij mij bevestigd dat hij vrijdag 2 februari telefonisch contact met mij zou opnemen om te laten weten of hij het bankstel nu met 2 weken zou kunnen leveren. Helaas kon de heer Van den Bosch deze belofte niet nakomen en ben ik niet terug gebeld. Na wat whatsapp verkeer tussen mij en de heer Van den Bosch zou de heer Van den Bosch maandag 5 februari 2018 zeker contact met mij opnemen. Na een dag wachten kon de heer Van den Bosch wederom zijn belofte niet nakomen en heb ik niets vernomen. Ik schrijf dit woensdag 7 februari 2018, en nog steeds niets vernomen van de heer Tom van den Bosch. Haco wonen te Cruqius heeft toegezegd mijn geld terug te storten zodat ik bij een andere woonmeubelzaak een ander bankstel kan kopen, maar stelt Haco wel dat ze het bankstel direct willen komen ophalen. Ik begrijp heel goed dat zij het bankstel dan ook terug willen, maar door het gepruts van Haco wonen en DGB agenturen zit ik waarschijnlijk met mijn gezin op tuinstoelen tot ik een ander bankstel geleverd krijg. Ik vind dit zeer klant onvriendelijk van Haco en hoop dat ze met een andere oplossing komen.

Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld terug zou krijgen en Haco wonen mij in de gelegenheid stelt om deze bank nog even aan te houden tot ik een ander, goed, bankstel heb. Zodra ik weet wanneer ik een nieuw bankstel geleverd krijg, neem ik direct contact op met Haco om een afspraak in te plannen zodat zij hun bankstel kunnen komen ophalen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door YvonneHoy