Klacht: Bereikbaarheid per telefoon

op 04 juli 2017 over FBTO in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer een aantal vragen beantwoord te krijgen over mijn autoverzekering, die ik graag telefonisch wil doen. FBTO heeft al enkele dagen wachttijden voor de telefoon langer dan 15 minuten. Er wordt op een gegeven moment wel gezegd dat het beter is om op een ander tijdstip te bellen (wat ik ook een paar keer gedaan heb), maar ik ga op vakantie en wil graag de vragen voor die tijd beantwoord hebben.

Gewenste Oplossing:

Bereikbaarheid per telefoon over verzekeringsvragen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 06 juli 2017 om 12:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag nietopenbaar,

Wij zijn op dit moment inderdaad niet goed bereikbaar telefonisch. Excuses daarvoor. Natuurlijk willen wij jou graag helpen je vragen te beantwoorden. Wij zijn via Facebook (PB) ook bereikbaar voor vragen. Of app ons op 06 13 50 90 99. Stuur ons op 1 van deze kanalen je vraag en wij pakken het op.

FBTO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door nietopenbaar