Klacht: bereikbaarheid

op 03 augustus 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zondag gebeld met ikea. Veel menuutjes maar niet mijn probleem. Na een doodlopend spoor opnieuw gebeld. Eindelijk een medewerker. Zou mij een mail sturen met bevestiging. Mail komt niet aan. Weer bellen , menuutjes , lang wachten. Geen medewerker gesproken. Veel irritatie, veel kosten, maar veel te moeilijk en te duur om iemand te spreken te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Sneller een medewerker en klacht correct afhandelen. Evt met helpdesknr. Mensen iet op onkosten jagen. Zeer kwalijk voor zo'n bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kweeniewat bedoeld wordt