Klacht: Bereikbaarheid

op 30 juni 2017 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Ik heb een account aangemaakt op Spotify en daar een ’30 dagen gratis’ abbonement afgesloten. Nu ben ik deze vergeten te annuleren en nu word er 10,00 van mijn rekening afgeschreven. Ik wil Spotify graag gebruiken, maar ik weet niet vanuit welk account ik dit moet doen, aangezien ik wel vaker accounts aangemaakt heb om mee te doen aan zo’n actie! Graag wil ik dan ook weten hoe ik erachter kan komen wat de gegevens zijn van mijn account. Het enige wat ik namelijk heb is mijn rekeningnummer waar het vanaf geschreven word!

Mijn klacht is dan ook dat Spotify niét te bereiken is. Niet via de telefoon, mail en ook niet via een formulier. Mijn probleem is gericht op privacy, dus deel ik dit niet graag met ‘Spotify Community’.

Ik ben tevreden wanneer zij mij een mail kunnen sturen waarbij ze mij kunnen helpen met het oplossen van mijn probleem aangezien ik het nergens op de site kan en er alleen maar voorgeborduurde antwoorden staan op standaard vragen! Ik wil nogmaals heel graag het account gebruiken, maar ik weet mijn gegevens niet meer! Spotify please: contact me!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door thirzacoldenhoff