Klacht: Beoordeling stage

op 06 juli 2012 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Mijn klacht gaat over de beoordeling van mijn stage in het kader van de opleiding juridisch medewerker/sociale zekerheid (BOL) bij een afdeling sociale zaken.

Mijn stage wordt afgekeurd omdat ik geen bewijs zou hebben meegestuurd van ict opdrachten. Dit is echter wel gebeurt. De opdrachten waar het NTI op doelt zijn van vertrouwelijke aard en mogen niet worden vrijgegeven door mijn teamleider. Deze opdrachten zijn uiteraard wel gedaan en afgetekend door mijn begeleiders en een staflid van de gemeente. ( ik mag toch aannemen dat die niet liegen omtrent beoordelingen). Tevens krijgt het NTI het voor elkaar om stukken kwijt te raken die ik opgestuurd had.

Onmiddellijk excuus en goedkeuring van mijn stage!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 22 oktober 2012 om 09:19 geantwoord

Geachte heer Struik,

In juli en augustus hebben diverse contacten plaatsgevonden over de stagedocumenten en onderdelen die nog ontbraken. Gelukkig is alles in orde gekomen en is in september jl. uw diploma uitgereikt, waarvoor van onze kant nog onze welgemeende felicitaties!

Vriendelijke groet,

Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI