Klacht: Klacht aangemeld bij Klantcontactcentrum NVWA(Nederlandse voedsel en waren)

op 15 september 2013 over Bento Amsterdam in de categorie klachtmelden

Beste Klachten commissie,
Wij hadden een veiling gewonnen Voor Restaurant Bento in Leidse kruisstraat 11 Amsterdam.
Helaas hebben wij ernstig voedsel vergiftiging opgelopen en gemeld bij de overheid. Van NVMA hebben wij een brief gekregen dat ze klacht grondig was en dat ze geconstateerd het probleem en meerder problemen. Heel erg Jammer.Ik vindt in het belang van u bedrijf en u klanten het wel zo juist om u op de hoogte te stellen van wat jullie niet weten te verkopen aan jouw klanten.Helaas was het mijn 49 te verjaardag dus echt balen dood en dood ziek zijn op wat een zo mooi dag had kunnen zijn.

In de belang van het volk of u klanten,
Ik zou het echter op prijs vinden als jullie dit restaurant niet meer op de site zetten. Ik wens werkelijk dat niemand hoeft ooit zo ziek te zijn zoals ik heb meegemaakt.
Misschien wellicht op letten en/of controle check uitvoeren via NVMA voor het te verkopen aan klanten.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bento Amsterdam

Alle klachten die gemeld zijn door deniseamsterdam