Klacht: Benadeeld

op 05 juni 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Hierbij wil ik u graag laten weten dat ikzelf, Zonet een half uurtje geleden rond 24:00 in Mc Kampen aangesproken werd op mijn komst. Ik stond in de wachtrij. Ik stond naast een motor rijder te praten. Dus wij gingen samen op in de rij zeg maar tot aan de afhaal balie. Daar ik uw mede werker niet hoorde. Gezien ik er ook vanuit ging dat de Motor rijder eerst geholpen zou worden. Vooralsnog vroeg ik omdat ik wel het gevoel had dat het naar mij gericht was. Daarop begin ineens uw medewerker tegen mij te spreken over (Jij komt hier 2 keer per dag. Hierop wilde ik bijna antwoorden van en dan nog? Ik mag toch zelf weten hoe vaak ik kom of niet? Klopt ik kom vaak en eet ook graag in de ochtend. Ik ben verhuist en woon nu in Gemeente Kampen. Voorheen ging ik in Lelystad. Wat mij het meeste pijn deed is dat ik thuis kwam en geen saus op mijn CH chikken en mijn Bigmac zat. Is het echt zo erg dat ik vaker kom. Wat is er op tegen dat ik kom>? Ik doe niemand iets of wat dan ook!! Ik begrijp het niet. Ik vind dit echt vervelend. Ik heb dit ook niet eerder mee gemaakt bij de Mc Donalds. Dit doet mij echt zeer. Ik voel mij gewoon rot hierom. Normaal een praatje maken kan met mij altijd. Maar ik vind het echt niet leuk dat er word gezegd (Jij komt hier 2 keer per dag, op het moment dat mijn bestelling klaar is. Uw medewerker hoeft voor mij niet te vinden dat ik te veel kom. Of dat zij mij te veel ziet. Zij viel mij in eerste instantie niet eens op. Sorry maar dan ook nog de broodjes. Vind ik een klacht waard.

De manier waarop ik werd aan gesproken kan anders.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MikeID