Klacht: “Ben even een half uurtje weg”

op 03 februari 2014 over Halfords in de categorie Fietsenwinkel

Afgelopen vrijdag avond op koopavond in Dronten werd ik geconfronteerd met gesloten deuren bij Halfords. Op de deur was een papiertje geplakt met daarop de tekst” ben een half uurtje weg”. Op welke tijd dit is geschreven en wanneer wij de verkoper terug konden verwachten was ons als wachtende klant niet geheel duidelijk. Met deze niets zeggende mededeling konden wij niets. Als er nou een tijd op had gestaan, nou moesten wij maar lijdzaam wachten. Bij terugkomst verkoper hebben wij hem hierop aangesproken, maar hij was niet echt onder de indruk. Gek dat zoveel winkels dicht moeten met zulke onklantvriendelijke service.

Cfm aangegeven openingstijden gewoon open zijn. Zeker op koopavond tussen 18.00 en 19.00 zoals aangegeven op de deur,
Begrip en excuses van de verkoper.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Halfords over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Halfords in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Halfords een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Halfords

Heeft op 04 februari 2014 om 09:43 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw klacht heb ik contact opgenomen met betreffende verkoper van onze winkel in Dronten. Het blijkt dat er deze avond sprake was van een eenmansbezetting. De verkoper wilde toch graag even iets te eten halen en heeft zodoende een briefje op de deur gehangen. Helaas is hij vergeten de tijd erop te vermelden. Namens de verkoper excuses voor het feit dat u heeft moeten wachten. Mocht er zich in de toekomst nog een zelfde soort situatie voordoen, dan zal hij zeker de tijd vermelden dat hij wegging en de tijd dat hij terug zal zijn, zodat u weet waar u aan toe bent.

Halfords

Alle klachten die gemeld zijn door Albertema