Klacht: Beltegoed bevroren en SIM geblokkeerd prepaid kaart

op 08 september 2017 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn zoontje heeft Lebara en kreeg op 1 aug de melding dat hij snel moest opwaarderen zodat zijn beltegoed niet bevroren werd. Omdat we echter op vakantie waren en hij er toch niets op had staan op dat moment niet zo’n probleem. Maar daarna kreeg hij een mail dat hij binnen 90 dagen moest opwaarderen om zijn SIM kaart te behouden. Dus begin september een opwaardeerkaart gekocht, blijkt nu dat 31 augustus alles al geblokkeerd is ivm nieuwe voorwaarden!? Hier heeft hij dus geen berichten over ontvangen. Kan dit zo maar? Klantenservice geeft aan dat we maar een nieuwe SIMkaart en nummer moeten halen. Belachelijk!

SIM kaart weer activeren en nummer behouden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht earrp

4 maanden geleden - Netjes afgehandeld door Lebara! Ze belden vrij snel met excuses voor het ongemak. Een nieuwe SIM kaart opgestuurd gekregen met extra beltegoed.

Alle klachten die gemeld zijn door earrp