Klacht: Belspel

op 09 oktober 2016 over Miljoenenspel in de categorie Loterijen

Tijdens de uitzending van miljoenenjacht, sms ik KANS naar 3030. Maar wanneer ik dit doe krijg ik nooit wen bericht terug terwijl het wel van mijn rekening wordt afgeschreven.

Dat dit opgelost wordt, zodat het m'n geld waard is en ik ook eens mee kan spelen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Miljoenenspel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Miljoenenspel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Miljoenenspel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Miljoenenspel

Heeft op 18 oktober 2016 om 12:36 geantwoord

Geachte mevrouw Smolders,

Het is vervelend om te lezen dat u geen bericht ontvangt. Helaas kan ik u niet helpen. Miljoenenjacht is namelijk geen spel van ons, maar van de Postcodeloterij. U kunt het best deze loterij benaderen. Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest en wens u veel geluk.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ingrid Holieman
Klantenservice Miljoenenspel

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:
Miljoenenspel
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.

Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.

De Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door Femkesmolders