Klacht: Beloofde levertermijn niet nagekomen

op 21 april 2017 over TransMission in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via mijn deuren leverancier 5 projecten lopen waarvan de deuren deze week geleverd zouden worden. In alle 5 gevallen is de beloofde datum via het track/trace systeem niet nagekomen. Sterker nog er is helemaal niets geleverd. Vind dit een kwalijke zaak – particulieren klanten blijven speciaal thuis om het pakket in ontvangst te nemen en op de bouw staan mensen stil die voor die dag ingepland staan.
Als er dan alsnog 2 dagen te laat geleverd wordt is e.a. ook nog behoorlijk beschadigd !

Gewenste Oplossing:

Als gemaakt afspraken niet nagekomen kunnen worden kan er op zijn minst even een berichtje gestuurd worden zodat we onze klanten kunnen informeren. Als excuus aanvoeren dat er een slechte planner mee bezig geweest is vind ik echt kansloos.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TransMission over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door w.kooijmans