Klacht: Beloftes worden niet nagekomen

op 25 juni 2019 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Van te voren geïnformeerd over software behorende bij een midi-keyboard omdat de website een software product (Native Instruments Komplele Elements) aanbied dat niet meer bestaat. Het antwoord, wanneer het eindelijk kwam, was bevredigend. Er word nu NI Komplete Selekt geleverd. werd er verteld. Naar aanleiding van deze reactie het keyboard besteld.

Helaas geen Komplete Selekt, maar Komplete MK2 (uit 2011, met vele male minder instrumenten dan in Selekt en al 8 jaar niet meer geleverd word). Al 3 weken bezig om de software te krijgen. Word continue van het kastje naar de muur gestuurd,

Nu krijg ik het verhaal dat ik het keyboard mag retourneren en met E15 korting een ander -en uiteraard veel duurder- instrument kan uitkiezen. Maar die keyboards worden ook niet geleverd met de software die oorspronkelijk werd aangeboden.

Ik ben tevreden wanneer Bax-shop zich houd aan zijn aanbod en gewoon de software levert die ze beloven. Het is tenslotte niet dat het product wat ze moeten leveren niet meer bestaat. Het product is gewoon te bestellen en te leveren via NI. Ik ga GEEN geld bijleggen en dan nog niet krijgen wat er in het oorspronkelijke aanbod zat,

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 17 juli 2019 om 16:12 geantwoord

Beste Marcel,

Bedankt voor je bericht. We hebben jouw klacht ook via andere kanalen mogen ontvangen en ook hebben we per e-mail contact met je gehad. We zijn van mening dat we de juiste software hebben meegeleverd en dat dit ook op de productpagina genoteerd staat. Een medewerker heeft je echter onjuist advies gegeven. Dat is erg zuur en daarvoor willen we je onze welgemeende excuses aanbieden, maar wij zijn niet verplicht om wat we adviseren te leveren. Een advies is nooit bindend.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door Loguit