Klacht: Beloftes van verkoper worden niet nageleefd

op 05 juli 2016 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Grote bestelling geplaatst, uiteindelijk een set gekozen waar de verkoper ons verzekerde bij de nieuwe levering zit er softclose op de commode.
Bestelling geleverd, alles was beschadigd en geen softclose! Beschadigingen zijn geregeld na veel gedoe en lang wachten. Softclose daarin tegen niet. Bedrijf weigert iets te doen, beweerd eerst dat verkoper tijdens aankoop nadrukkelijk had aangegeven dat er geen softclose op zou zitten. Na zelf de verkoper gesproken te hebben en deze gesprekken ook opgenomen te hebben is dat nooit op die manier gecontroleerd bij de verkoper. Verkoper herinnerde zich de verkoop niet meer, het was een half jaar geleden. Hij onkende het niet maar gaf ook niet toe het gezegd te hebben.
Na dit terug te koppelenen aan de directie was nu het argument, u kiest zelf het product uit, dat het achteraf niet aan onze verwachtingen deed was ons eigen probleem.
In eerste instantie wilde ik een andere commode waar wel softclose opzat zonder meer prijs, dit werd tot 2 keer toe geweigerd, omdat ze de bestaande commode niet retour namen.
Gezien we in totaal 10 weken verder zijn heb ik zelf softclose op de commode laten zetten. Ik wil dat zij deze kosten vergoeden.
Dit weigeren zij nog steeds te doen, zelfs na het verwijzen naar het consumentenrecht en welke wet in geschreven staat dat ik in mijn recht sta.

Ik wil het bedrag wat het mij heeft gekost heeft om de softclose te installeren a € 150,- vergoed hebben van ze.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Femke Willemsen-Kamping