Klacht: Beloftes en fouten bij mijn abonnement

op 13 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Al jarenlang ben ik klant bij Canal Digitaal. Helaas stellen ze me keer op keer teleur met beloftes die niet nagekomen worden en de vele fouten in correspondentie. In december heb ik een extra kaart proberen op te zeggen, deze kaart gebruik ik al enige tijd niet meer. De persoon aan de telefoon gaf aan dat ik 2 euro korting kon krijgen (nadat ik ellenlang aan de telefoon had gehangen a 0,15 per minuut), dit zou tot einde van mijn hoofdabonnement duren (oktober 2014). Na enkele dag ontving ik een bevestiging met de post van de korting, nog een dag later nog een brief met een verlenging tot 2015 van mijn gehele abonnement. Dit was niet volgens afspraak. Ik moest helaas weer bellen (wederom lang in de wacht a 0,15 per minuut) en men zou het oplossen. Tot op heden nog geen oplossing geboden en is de korting niet doorberekend. Ik ben wel 1 maal gebeld door iemand die vroeg of het opgelost was allemaal maar na een negatief antwoord van mijn zijde gaf hij aan dat hij niets kon doen en dat ik weer zou moeten bellen. Dit is toch te gek voor woorden, dit alles kost mij als consument geld terwijl zij fouten maken en beloftes niet nakomen. Om die 2 euro per maand red ik mij wel, ik ga nog 1 maal bellen om alles op te zeggen, dat duurt nog 8 maanden dus te overzien. Ik vind het zeer jammer dat Canal Digitaal zo met zijn vaste klanten omgaat, wij zijn al ruim 15 jaar klant bij deze organisatie en helaas hadden we in het buitengebied niet meer keuze. Gelukkig is dat nu anders sinds we zijn verhuisd dus is de afhankelijkheid weg.

Dat ze hun belofte alsnog nakomen en dat ik niet hoef te bellen naar het dure servicenummer waar je erg lang aan het lijntje wordt gehouden. En dat ze ons dus benaderen maar dan wel met een heldere oplossing en niet alleen beloven maar ook daadwerkelijk doen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht ev1970

3 jaren geleden - Van CD een reactie gekregen (WebCare nav mijn melding op twitter) dat het opgelost zal worden. Ik wacht af tot mijn volgende nota en dan zullen we zien.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 21 januari 2014 om 14:49 geantwoord

Beste,

Zoals wij op 13-01-2014 reeds aan u hebben gemaild hebben wij uw dossier erbij gepakt en kunnen hieruit opmaken dat de beloofde €2,00 euro korting is verwerkt, en op de eerstvolgende nota zichtbaar zal zijn.
Overigens is de foutieve verlenging teruggedraaid.

Wij bieden onze excuses voor het ongemak, en indien u nog vragen heeft horen wij dit uiteraard graag.

Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door ev1970