Klacht: belofte niet nagekomen na bestelling op 28 juli 2017.

op 31 juli 2017 over Klingel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Wij hebben vrijdag na de middag een bestelling gedaan waarbij stond, indien deze bestelling geplaatst wordt binnen een uur, wij dit zaterdag nog bezorgd zouden krijgen. Wel door extra betaling van € 7,50. Wij hebben deze bestelling uitgevoerd en de bevestiging gekregen dat het ’s zaterdags bezorgd zou worden. Dus de hele dag thuis zitten wachten maar er kwam niks en niemand.
Hierop hebben wij meteen maandagmorgen opgebeld en geïnformeerd wat dat voor behandeling van de klanten is. De situatie was bij ons telefoongesprek, bij Klingel, onduidelijk maar er werd ons beloofd dat de bestelling op 31 juli 2017 bezorgd zou worden. Dus wij weer de hele dag thuis wachten maar er kwam WEER niks en niemand.
Hierover ben ik echt boos en vind dit geen behandeling van vaste klanten.
Jullie hoeven mij dan ook geen post meer te sturen waarop ik als goede klant betiteld wordt want ik stel niks voor. Als ik maar op tijd betaal.
Graag zou ik dan ook zo snel mogelijk mijn bestelling ontvangen die ik dan uiteraard betaal zonder extra kosten à € 7,50.

Wij wachten nu de verdere behandeling af.
M.G. Bronneberg-Vanderheijden.

Indien er een zo snel mogelijke levering plaats vindt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klingel.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klingel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerda Vanderheijden