Klacht: Belofte niet nagekomen

op 06 september 2018 over Airbnb in de categorie Hotels

Wij hebben vorige week een aanvraag gedaan op een appartement in Antwerpen, na gesproken te hebben met de verhuurder bleek de afstand van het centrum naar het appartement te groot. We hebben met een casemanager Mario gesproken van Airbnb. Ik legde hem de situatie uit. De manager dwong me voor 10 minuten om of naar het appartement te gaan of het bedrag te betalen zonder ook maar in het appartement te slapen. Na 20 minuten zei hij uiteindelijk ‘dus je wilt een annulering en een volledige restitutie. Oke, dan doen we dat!’ Ik checkte nog een paar keer bij hem of ik echt de restitutie zou krijgen. En hij bevestigde dat. Hij heeft de reservatie geannuleerd.
Een dag later zocht ik contact met Airbnb, hij stuurde een bericht terug met dat ‘no refund will be issue under our terms and conditions’ Ik was geshockeerd, een dag daarvoor beloofde hij namelijk het tegenovergestelde. We hebben nog gesproken aan de telefoon, totdat hij boos ineens ophing. Ik probeerde contact te zoeken met Airbnb en vroeg om een andere casemanager omdat hij onaardig was en niet eens een gesprek af durfde te maken. Ik ben diep teleurgesteld over de service en het contact met Airbnb.

Ik ben tevreden als Airbnb contact opzoekt met mij, hun opgenomen tapes terug luisteren en dan met een oplossing komen. Ik wil mijn geld terug, op iets wat zij fout hebben gedaan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airbnb

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airbnb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jasmijn 92