Klacht: Belofte en communicatie

op 12 februari 2018 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 6 uur gewacht op een pakket en heb meerdere keren gebeld naar de OPD om te vragen waar mijn pakket bleef. Er werd mij steeds verteld dat de koerier zou komen maar dat het enkel vertraging was. Na enige tijd (6 uur!) belde ik nog maal en deze keer vond de sympathieke mevrouw waarmee ik belde het zelf ook apart dat het zo lang duurde en belde de koerier. Deze zei dat hij mij had geprobeerd te bellen. Dit is leugen aangezien ik mijn telefoon bij mij had en geen enkele keer gebeld ben. De vertraging maakt mij niet uit maar het feit dat de mensen van de OPD waarmee ik belde mij keer op keer vertelde dat ze zeker wisten dat de koerier zou komen, dat tolereer ik niet. Ik heb hierdoor mijn dag verspilt. Het was fijn geweest als mij eerder was verteld dat de koerier niet langs zou komen. Maar inplaats daarvan werd mij hoop gebied en ben ik integraal teleurgesteld in het handelen en de communicatie van de OPD.

Gewenste Oplossing:

Als ik dinsdag 13 februari 2018 wél mijn pakket krijg. Dit is het enige wat ik vraag aangezien ik al een week wacht om mijn pakket.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 27 februari 2018 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Onze excuses voor de late reactie op uw klacht. Ik heb uw ordergegevens erbij gevonden. We gaan de koerier die u pakket bij de eerste afleverpoging zou gaan leveren aanspreken. U heeft gelijk dat u niet gebeld bent. Er was bij uw ordergevens nanelijk geen telefoonnummer bekend. De koerier kan u dus niet gebeld hebben. We gaan de koerier hierop absoluut op aanspreken en zullen hierop passende maatregelen nemen.

Ik zie dat uw pakket op 13-02-2018 wel succesvol geleverd is. We hopen dat deze levering wel goed verlopen is.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door ibhaagdijk180