Klacht: Bellen niet terug

op 20 juni 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Begin juni is onze keuken geleverd door Mandemakers keukens. Het aanrechtblad was niet diep genoeg gefreesd. Hierdoor paste de spoelbak er niet in.
Het duurde een kleine twee weken om dit in orde te maken. Tot die tijd kregen we een houten blad, met een tijdelijke spoelbak.

Het blad zou gelijk de volgende dag, donderdag, worden opgestuurd.
De vrijdag erna belden we om te horen of het blad was opgestuurd. We kregen te horen dat ze dit niet wisten. De maandag erop belden we weer. Degene die ons blad in de gaten hield, was koffie drinken. Ze beloofden dat ze ons terug zou bellen.
Zo ging het nog 3 keer.
Toen we haar uit eindelijk aan de telefoon kregen, gaf ze aan dat ze uiterlijk de volgende dag terug zou bellen. Het blad was maandag, en niet zoals gezegd op donderdag, opgestuurd naar de fabriek.

Zo ging het nog een aantal dagen. Toen we zelf weer belden, kon er ineens een afspraak worden gemaakt, een maand later dan de plaatsing van de keuken. Hier waren wij het niet mee eens, want er was ons een kleine twee weken beloofd.
Elke keer kregen we iets anders te horen. De ene keer was er in de fabriek geen tijd, de monteurs hadden geen tijd etc.
Na een boos telefoontje over de gang van zaken, het niet terug bellen en de lange levertijd, bood deze vrouw haar excuus aan. Uiteraard beloofde ze om de volgende dag, vrijdag, terug te bellen.
Op maandag kregen wij een email dat er niet geschoven kon worden in levertijd.

Het houten aanrechtblad was de eerste dagen waterafstotend. Inmiddels is het blad doorweekt en begint het te schimmelen.

Wij begrijpen dat er een fout kan worden gemaakt in de fabriek en hebben hier begrip voor.
De gang van zaken bij de klantenservice vinden wij ronduit slecht. Regina Mols gaf aan dat we niet zoveel naar haar hebben gebeld. We zijn hier behoorlijk boos over.
Het excuses wat we kregen veranderden niets, want de volgende dag werden we weer niet terug gebeld. De reden was volgens Regina dat de fabriek niets had laten horen. Wij hebben aangegeven dat we dat dan ook wilden horen.

Wij zijn tevreden als ons aanrechtblad geleverd is binnen de afgesproken tijd. Door de schimmel en de vochtigheid van ons blad, zijn wij bang dat de rest van de keuken wordt aangetast.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

11 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw van Bezooijen, Hartelijk dank voor uw feedback. Ik betreur deze situatie en wil dan ook excuses aanbieden dat u niet naar tevredenheid bent en wordt geholpen. Ik zie dat er een afspraak met u is gepland voor het plaatsen van het werkblad voor woensdag 29-6. Helaas kunnen wij niet eerder leveren dan deze afgesproken dag. Ik ga ervan uit dat u na dit servicebezoek kunt gaan genieten van uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 06 juli 2016 om 08:08 geantwoord

Beste meneer/ mevrouw van Bezooijen,

Van mijn collega's van de klantenservice heb ik mogen vernemen dat het servicebezoek van donderdag 29 juni j.l. met succes is afgerond. Hiermee is de keuken voor 100% en naar tevredenheid aan u opgeleverd.

Heel veel plezier van uw keuken.

Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door vanbezooijen