Klacht: bellen al meerdere dagen niet mogelijk

op 29 augustus 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Al vanaf afgelopen zaterdag (27-08-2016) kan ik niet bellen / gebeld worden. Overige diensten (TV, internet) werken wel. Lampje op modem knippert bij telefoon, maar resetten en opnieuw aanzetten helpen niet.
In het weekend kun je op zondag geen klantenservice bellen en op maandag 08.35 uur krijg je boodschap dat ze nog steeds niet open zijn!
Mail gestuurd, maar daar wordt dezelfde dag niet op gereageerd!

Wat een (slechte) service!

Wanneer

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 30 augustus 2016 om 11:18 geantwoord

Bedankt voor uw melding,

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor deze situatie.

Uw storing omtrent de telefonie is een tijdelijk probleem (geweest) en
hebben meerdere mensen niet de mogelijkheid gehad om gebruik te maken van hun telefoonlijn, waarvoor ook onze excuses.

Vandaag is deze storing zojuist verholpen en zou u weer gebruik moeten kunnen maken van uw telefoonlijn.

Mocht dat niet het geval zijn, of wilt u toch contact krijgen met 1 van onze medewerkers, dan kunt u ons bereiken op 0900-4044404. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur.

We danken u vriendelijk voor uw inbreng en hopen u
hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Tim Dimon (Webcare)

Heeft op 30 augustus 2016 om 18:56 geantwoord

Als u al op de hoogte bent van het feit dat er (door meerdere mensen) niet kan worden gebeld, is wel zo fatsoenlijk om hen dit te laten weten: bv. per mail of door een publicatie op uw website (ook hier stond geen info). Het ontbreken van een telefoonverbinding kan vervelende gevolgen hebben.
Daarnaast is de bereikbaarheid van uw organisatie slecht: waar kan ik 's avonds en/of in het weekend met een melding van een storing terecht.
Bovendien reageert uw organisatie niet op een melding van deze storing die ik per mail via uw website toestuur! Pas wanneer ik dit op een klachtensite publiceer komt er (een dag later) een reactie.
Ik heb zelden een organisatie meegemaakt die haar klantcontacten zo slecht onderhoudt: en dat is niet de eerste keer bij CD!
Hoe gaat u dit verbeteren en hoe maakt u deze slechte prestatie weer goed?

Alle klachten die gemeld zijn door M. van der Sanden