Klacht: Belkosten in Spanje worden niet uit de bundel betaald

op 27 april 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Op 1 april heb ik onderstaande klacht voor het eerst gemeld
Op de factuur van 1 maart staan 2 gesprekken in Spanje, naar de mobiel van mijn vrouw, de kosten gaan niet ten laste van de bundel (maar 0,24)
Op de factuur van 1 april staat 25 euro kosten in Spanje, naar een Spaans nummer/
Ook op de factuur van mei staan gelijksoortige kosten.
Na de eerste chat ben ik een week later gebeld. Het zou mogelijk een Spaans servicenummer zijn en dan moet je de kosten betalen. Dit is mij aan het begin van het gesprek niet gemeld, dus kan ik dat ook niet weten. En hoe zit het dan met de kosten in het buitenland op de factuur van 1 maart. Ik zou worden teruggebeld.
Op 19 april maar weer een chat, ja, er staat een antwoord, maar u wordt eind deze week gebeld.
Inmiddels weer 1,5 week verder en nog steeds geen uitsluitsel

Als kosten naar een servicenummer niet binnen de bundel vallen, prima, maar dan moet het aan het begin van het gesprek gemeld worden, ook in Spanje. Dat is niet gebeurd.
En waarom worden er kosten in rekening gebracht als ik in het buitenland naar de mobiel van mijn vrouw bel.
Afdoende antwoord en kosten teuggave, communiceren met je klanten is belangrijk, dit duur al veel te lang

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geuzebroek