Klacht: belkosten absurd hoog , weg vallende server

op 17 juni 2016 over Rockstar Games in de categorie Computer Games

ten eerste ik heb sinds een paar dagen een ps4 waarmee ik geen contact kan maken met mede spelers , alles werkt maar kan niet met hun praten via de headset , heb zelfs contact gehad met Sony maar niets mocht baten , heb toen gebeld heb 40 min. in de wacht gestaan (40 x 0,80=32 euro) word spontaan de verbinding verbroken zonder dat je iemand hebt gesproken , ze strijken wel de poen op , maar service kennen ze daar niet , regelmatig in beeld , Kan geen verbinding maken met de server , hier word je zo moe van , maar waarom Rockstar ?

als ten eerste Rockstar nu een de servers die ze hebben aanpassen zodat ze eens een keer stabiel blijven en blijven werken ,en ten tweede die belachelijke hoge bel kosten eens aan passen , 0,80 cent per minuut is toch niet meer van deze tijd !

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rockstar Games

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rockstar Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ferarri550
x