Klacht: Belkosten 0900 nummer 0,45 p/min terwijl op de website “lokaal tarief” wordt vermeld.

op 19 september 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb in de maand juni een aantal keer met Dynalogic gebeld voor overleg over een levering.

Ik heb hiervoor het 0900 telefoonnummer van Dynalogic gevonden bij de FAQ sectie op de website. Hier stond bij vermeld dat zij het lokale tarief rekenen voor gebruik van het 0900 nummer (zie bijgevoegde screenshot).

Na ontvangst van de telefoonrekening, zag ik dat niet het lokale tarief, maar €0,45 per minuut is gerekend. De totale belkosten waren voor mij dan ook €46.51 in plaats van het genoemde lokale tarief (in mijn geval zou dat €0,- zijn).

Ik heb Dynalogic hier meteen over gebeld en de melding over de belkosten tegen het lokale tarief is meteen verwijderd, de kosten hiervoor had ik echter al gemaakt (specificatie van de belkosten is beschikbaar).

U begrijpt dat dit verre van correct is. Nadat ik hiervan melding heb gemaakt bij Dynalogic, kreeg ik als reactie: “Uw verzoek tot compensatie kan ik helaas niet honoreren daar wij niet enkel telefonisch bereikbaar zijn.”

Resumerend word ik op de website verkeerd ingelicht over belkosten en daardoor op kosten gejaagd. Als ik daar melding van maak, word ik afgescheept met een (in mijn ogen) bizar en lachwekkend argument.

Graag uw reactie.

Als ik gecompenseerd wordt voor de onterecht gemaakt belkosten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Dynalogic

Heeft op 28 september 2017 om 11:00 geantwoord

Geachte heer Veneman,

Bedankt voor uw bericht. We hebben uw eerder verstuurde klacht ook al in behandeling gehad en afgehandeld. We kunnen u spijtig geen ander antwoord bieden dan dat er al gegeven is. Wanneer u ons wilt bereiken zijn wij niet enkel telefonisch te bereiken. We adviseren u in de toekomst een mail of bericht te sturen via Facebook.

Ervan uitgaande u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 28 september 2017 om 11:20 geantwoord

Krankzinnig. Jullie liegen keihard op de website over de belkosten. Als ik op die informatie af ga en daardoor onverwachte kosten maak krijg ik als reactie dat ik zelf had moeten bedenken dat ik door jullie misleid werd?!

Ronduit bizarre hoe jullie frauduleus handelen proberen recht te praten. Ik ga dan ook op zoek naar andere manieren om dit aan de kaak te stellen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroenveneman