Klacht: Belediging van klant

op 12 juni 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vandaag, 12-06-2018 zijn wij in Lidl Woudrichem geweest om wat boodshappen te halen. Nadat we bij de kassa zijn aangekomen en onze boodschappen op de band hebben gelegd krijgen we van de caissière de vraag of we van de bonnetjes aanbieding de koffie of de smoothie willen hebben. Naar een korte instructie word ons duidelijk gemaakt dat de smoothie en de koffie verkeerd gedrukt zijn en ze de code handmatig moet invullen. Vervolgens bleek het dat alleen de kleine smoothies in de aanbieding vielen, op het kortingsbonnetje was dit nergens terug te vinden. Onze caissière vertelde mijn moeder(42) dat de meeste klanten die wel zagen en mijn moeder dus dom was. Ik kan u zeggen dat mijn moeder een bijzonder intelligente vrouw is en zij er compleet naast zit. Wat ons nog het meeste dwars zat was dat deze caissière ons vervolgens begon uit te lachen omdat wij het verkeerde product hadden gepakt en vroeg ons vervolgens of we de smoothie nog wilden hebben, en weer kon ze haar lach niet inhouden. Kortom, er was weinig respect over voor de klant, de kortingsbon was onduidelijk (er stonden geen eenheden, maten of andere dingen waaraan wij konden afleiden dat het om een kleine fles ging) In het vervolg verzoek ik u om het personeel en met name de caissières meer respect en beleefdheid bij te brengen voor de klant, want was de klant niet immers altijd koning?

Wanneer er met voldoende respect en beleefdheid met de klant kan worden omgegaan, zal ik misschien overwegen om nog een keer een voet binnen de lidl te zetten.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 juni 2018 om 16:22 geantwoord