Klacht: Belediging door personeel

op 03 mei 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Tijdens het doorgeven van mijn bestelling bij de Mac donalds in Tilburg zuid katsbochten langs de a58 afslag Goirle, werd ik erg vriendelijk behandeld door een medewerker. Toen ik vervolgens wilde pinnen werd ik door een andere medewerker onderbroken en werd mij de vraag gesteld of het wel verstandig is om hier te eten. Ook werd er nog even benadrukt dat het niet goed is voor mij om de producten die jullie verkopen te nuttigen.

Ik voel mij tot op het bot beledigd en heb nog nooit mezelf zo geschaamt. In het bij zijn van een volle Mac donalds word ik gewoon door personeel zelf recht in mijn gezicht beledigd.

Op haar onderarm stond een tatoeage en ze droeg een zwarte bril. Haren zaten in een staart en ze had een vrij stevig postuur.

Hoort het personeel niet achter de producten te staan die worden verkocht in plaats dat er wordt gevraagd aan klanten of het wel verstandig is dat ze bij jullie komen eten. Misschien is het verstandig om eens na te denken of deze persoon wel geschikt is voor dit werk. Zij heeft er in ieder geval vandaag wel voor gezorgd dat ik dat nooit meer kom met mijn familie.

De eerste keer dat ik met mijn zoontje van 11 maanden kom eten bij jullie zal voor altijd bij blijven als een nare ervaring in plaats van dat het een leuk uitje had moeten zijn.

Naar mijn mening hoort zo iemand niet in de bediening te staan. En ik hoop dan ook dat deze persoon op het gedrag van vandaag wordt aangesproken en dat het niet blijft bij een simpele waarschuwing maar dat er goed beseft wordt dat vandaag dus iemand is beledigd om het feit dat ie dus in de ogen van een ander anders is dan de rest.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zwaar beledigde klant