Klacht: belediging door medewerker bij passeren controle

op 09 september 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 september ben ik ’s morgens met Transavia naar Innsbruck gevlogen. Bij de controle van de handbagage werd ik door een medewerker afgesnauwd dat ik mijn zakken niet zou hebben leeg gemaakt. Als 67-jarige had ik verzuimd om mijn zakdoek uit mijn zak te halen. Ik zei toch dat…, ik heb je nu al twee keer gevraagd…. Alles op een onbeschofte toon waar ik niets op terug kon zeggen.schoenen uit!, riem ook, ja!
Ik heb geen enkele aanleiding gegeven om zo behandeld te worden. Dat het heel anders kan bewees de Oosterrijkse douane bij de terugvlucht.Beschaafd en niet hijgerig en opjagend.

Gewenste Oplossing:

Het liefste zou ik zien dat betreffende collega wordt aangesproken op zijn gedrag op zondag 2 september om ca. 5.35 uur. Helaas zal dit niet te achterhalen zijn wie dit is geweest.
Toch wil ik van u graag een reactie over dit onfatsoen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Tielemans