Klacht: Wij hebben nooit kunnen bellen en moeten een hoge afkoopsom betalen

op 11 oktober 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

2 jaar geleden had ons bedrijf een analoog abonnement bij de KPN en daar waren wij tevreden mee. Op een dag werden wij gebeld door iemand die zei dat het abonnement goedkoper kon (wij meenden dat het KPN was). Wij gingen daarmee akkoord en kregen toen ineens facturen van Garantiebellen. Ons abonnement liep ineens bij een ander bedrijf. Dat was al vreemd. Enige tijd later gingen wij verhuizen met het kantoor, hebben gebeld naar Garantiebellen voor de verhuizing van de lijn. Toen werd ons aangeraden om over te gaan op een VOIP telefoon omdat analoog binnenkort niet meer zou bestaan. Er kwam een monteur voor de installatie, die ons iets liet tekenen, z.g. voor intern gebruik en toen zaten we ineens vast aan een service abonnement à € 19 per maand. Sinds de installatie hebben wij nog niet 1 x kunnen bellen of gebeld kunnen worden omdat onze internetprovider hen niet accepteert. Wij willen het abonnement opzeggen maar zij sturen ons herinnering op herinnering en willen dat wij alle facturen betalen vanaf februari tot nu een afkoopsom van meer dan € 1.200,–. Bovendien hebben zij ons telefoonnummer dat wij al jaren hadden en dat bekend was bij onze relaties, geannuleerd.

Als zij ons een bevestiging sturen dat het abonnement is beëindigd een creditnota voor alle facturen. En, heel belangrijk, dat zij ons telefoonnummer vrijgeven zodat wij naar een andere provider kunnen gaan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ovedbeheer