Klacht: Storing vaste lijn niet laten onderzoeken door KPN monteur ter plekke

op 21 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

In december 2017 merkte ik dat ik niet kon bellen en niet gebeld kon worden op mijn vaste analoge lijn. Na aanschaf van nieuwe telefoons bleek dit nog steeds niet te kunnen. Zelfs aansluiting op het binnenkomende punt van KPN gaf geen enkel signaal. Hierover meerdere keren contact gehad met zowel Belcentrale als KPN en ook nog KPN Wholesale (o.a. 8 en 11 december 2017). KPN geeft aan dat zij niet mijn provider zijn en dat aansturing van een servicemonteur alleen via de officiële weg van de provider kan (hier dus Belcentrale). Belcentrale stuurt wel een installateur op pad om mij VOIP te verkopen (omdat analoog en ISDN er toch wel snel uit zullen gaan), waarvan ik niet gediend ben. De storing zelf wordt niet aangegrepen, er wordt gezegd dat de meting op afstand een goede lijn laat zien. Na meerdere gesprekken en geen oplossingen uiteindelijk besloten om mijn contract schriftelijk per direct te beëindigen, wegens niet kunnen leveren van de overeenkomst of het kunnen verhelpen van de storing op bellen en gebeld worden door Belcentrale. Belcentrale blijft mij rekeningen sturen voor een abonnement (tot april 2018) waarmee ik niets kan. Ze geven aan dat ze me ook tweemaal telefonisch hebben benaderd, maar dat ik hierop niet gereageerd heb (…met een lijn die niet werkt, logisch toch???).

Ben tevreden als Belcentrale de \'openstaande\' facturen vernietigd, en mij daarna verder met rust laat.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 11:16 geantwoord

Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 15:33 geantwoord

Dit is geen oplossing, maar een afschuifsysteem. Belcentrale weet dondersgoed waarover het gaat, en laat hier maar weer eens zien wat voor organisatie ze zijn!
Wees gewaarschuwd voor je met ze in zee ga!

Alle klachten die gemeld zijn door klant niet tevreden