Klacht: slechte voorlichting

op 01 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Op maandag 14 Mei is er een monteur van Belvoordeel bij mij geweest.
Het doel van zijn bezoek was digitalisering van de telefoonlijnen. Nadat hij zijn werkzaamheden had beeindigd vroeg hij aan mijn echtgenote om te tekenen voor,
Ontvangst van de telefoon toestellen
Ontvangst van de andere geleverde toestellen ( modem )
Voor het feit dat de monteur een en ander geinstalleerd heeft en het feit dat de monteur hier is geweest.
Mijn echtgenote heeft hier voor getekend, echter niet verder gekeken.
Groot was mijn verbazing toen er een contact binnen kwam op de email voor Internet voor een periode van 5 jaar.
Tijdens het bezoek van de monteur is er niets besproken of afgesproken betreffende internet of een contract voor internet..
Vraag je dan telefonisch aan een medewerkster van Belvoordeel hoe je van het z.g.n. contact af kunt komen dan komt het schitterende antwoord.
5 jaar x 12 maanden x € 39.95 ( maandprijs internet ) als u dat betaald dan bent u er van af.

Ondertussen heb ik een aangetekend schrijven verstuurd naar Belcentrale en ben reuze benieuwd naar hun reactieantwoord

Met vriendelijke groet

M. van de Heiden

Ik ben totaal niet tevreden over belcentrale.
De technische problemen zijn nog steeds niet opgelost ( na 4 dagen bellen ) en vandaag waren ze totaal niet bereikbaar.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

4 maanden geleden - Geachte heer Van der Heiden, Wat vervelend om te moeten vernemen dat niet alles helder is uitgelegd. Een collega zal spoedig contact met u op nemen om de kwestie te bespreken. Indien er vragen zijn vernemen wij deze uiteraard graag van u.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 12:19 geantwoord

Wijzigen
Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door Tinus van de heiden