Klacht: Problemen met beëindigen contract

op 21 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Wij hebben een contract met Belcentrale. Volgens de voorwaarden op hun website is het contract kosteloos en maandelijks opzegbaar. Maar toen wij het abonnement in mij wilden opzeggen werd aangegeven dat dit pas per 04-10-2018 kan ivm een lopend contract. Tevens dreigen zij met het in rekening brengen van kosten bij contractbreuk. Tevens hebben ze in de tussentijd zonder duidelijke overeenkomst de contractkosten verhoogd. We betalen nu €100,- voor 1 toestel en internet. Absurd. Momenteel hebben we ook nog last van internetproblemen.

Ik ben tevreden wanneer wij het contract met Belcentrale (internettelefonie) beëindigd hebben. Het liefst zo snel mogelijk en in ieder geval voor 4-10-2018.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 11:17 geantwoord

Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door nijkamichiel