Klacht: Oplichters

op 21 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Wij zaten van 11 mei tm 23 mei zonder telefoon.
Heb ik stad en land moeten bellen wie er voor langs moest komen. Blijkt de belcentrale langs te komen.ze komen binnen handelt onder de naam van KPN en ze zetten nieuwe telefoons voor digitale telefonie en laten je ondertekenen dat de telefoons in bruikleen zijn. Tevens zeggen ze je moet tekenen voor internet en de pin. En dan heb ik ze gevraagd of alles verder liep via KPN en hun antwoord was Dat er niks veranderd zou zijn. Nu zitten we vanaf donderdag zonder telefoon, internet en televisie. Gebeld met KPN erover, hun zeggen dat alles weggenomen is bij hun. Ik heb direct gezegd dat we bij KPN blijven en niet naar de belcentrale willen. Het loopt nu en hopen dat alles zo snel mogelijk opgelost is. Heb wel 31 mei telefonisch contact gehad met de belcentrale en vandaag ook. Gelukkig heb ik alles opgenomen via video.en toch dreigen ze dan je kan niet weg je zit vast eraan voor 5 jaar. Een geluk binnnen 14 dagen heeft de consument altijd bedenk tijd om het contract te ontbinden. Ik heb zelf een filmpje waarop ik 31 mei zeg dat ik niks van hun wil. Dus mensen nooit met belcentrale of voordeel regeling in zee gaan. GROTE OPLICHTERS.

Ik hoop dat deze firma wordt aangepakt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 11:14 geantwoord

Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale