Klacht: ongewensd contract

op 21 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Ook bij ons zou een monteur komen om telefoon te digitaliseren. Hij vertelt dat er een nieuwe modem geplaatst moet worden. Ook ik zie later tot mijn verbazing dat ik heb getekend voor internet en een 5 jarig contract, stond aangevinkt terwijl ik zeker weet gezegd te hebben verlenging te bekijken wanneer ons huidige contract afloopt. Over een internet abonnement heb ik nog nooit met de monteur of belcentrale gesproken, ik wil dit ook helemaal niet. Diverse malen nu gemaild met belcentrale maar ze zeggen dat ze niets terug kunnen draaien..Ik voel me zwaar misleid !

Wanneer het contract veranderd wordt en ik alleen mijn huidige contract bellen houd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 11:14 geantwoord

Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door hoef-rep