Klacht: onder valse voorwaarden kontrakten afsuiten, zg als kpn omdat isdn wordt vervangen

op 12 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 19 april technicus van belcentrale geweest voor aansluiting dig telefonie(omdat ISDN gaat vervallen) monteur kon toestellen niet aansluitenoverzetten omdat volgens hem bij kpn een fout was??
kpn hier geweest heeft aansluiting gewijzigd, wat weten we niet!
dan neem ik aan dat Belcentrale opnieuw kontakt opneemt, wat gebeurt op 28 mei werken onze telefoons niet meer, wij hebben twee bedrijven dit kan natuurlijk niet dat je niet meer bereikbaar bent.

na vele mails met Belcentrale en telefoontjes wilden ze eerst een service kontrakt aansmeren van 20,00 p mnd, dan zouden ze een monteur sturen om de telefoons aan te sluiten. uiteindelijk zeiden ze dat we de telefoons zelf dienden aan te sluiten??? als je een monteur wil hebben kost dat 250,00. uiteindelijke heeft is mijn vrouw na weer telefoontjes accoord gegaan dat dan met spoed een monteur langs komt tegen betaling!!. we zitten nog te wachten. telefonisch hebben ze nu twee lijnen naar mobiel gezet. wederom de nodige telefoontjes naar Belcentrale . de frustratie zit echt hoog van dit bedrijf, we hebben in al die maanden zeker 20 mails gezonden , oplossing en beantwoorden van de vragen homaar. we hebben zoiets zet ons maar terug naar KPN.
dat gaat niet want je een kontrakt!! een waardeloos bedrijf
nog steeds niets opgelost

Gewenste Oplossing:

eigenlijk willen we totaal af van Belcentrale, zijn gewoon oplichters!
maar hoe. we hebben nogmaals 2 bedrijven, die moeten bereikbaar kunnen blijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

2 maanden geleden - Geachte heermevrouw Evers, Wij hebben uw klacht zojuist in behandeling genomen. Een collega zal contact met u opnemen om de kwestie met u te bespreken. Indien er vragen zijn vernemen wij deze uiteraard graag van u.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door scopist