Klacht: Onbekend met contract looptijd van 5 jaar

op 25 september 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Contract gesloten op 31 aug 2017 met Belcentrale voor internet en telefonie. Op naam van bedrijf JR Interim Management.
180 euro betaald voor digitale telefoons.
Abonnement 105 euromaand.
Sindsdien netjes internet en telefonie diensten ontvangen.
Alleen sturen zo ons telkens een factuur op naam van JR Intrum Management, maar daar hebben we geen punt van gemaakt.

Nu willen we overstappen naar KPN (geen initiele kosten, abonnement ca 55maand en internet drie keer zo snel). In de voorwaarden van Belcentrale staat een minimale periode 12 maanden. Daarna stilzwijgende verlenging van telkens twee jaar. Opzegtermijn 1 maand.

Het is vandaag 11 sep 2018. En ik wil opzeggen per 12 oktober 2018. Dat moet dus kunnen.

Maar Belcentrale meldt me dat ik een contract heb van 5 (vijf) jaar.
Daar weet ik niets van.

Ik wil toch per 12 oktober 2018 van Belcentrale af. Kunnen jullie me helpen?

Gewenste Oplossing:

Van Belcentrale af.
Max afkoopsom 250 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Roling