Klacht: monteur geeft halve info

op 21 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

er is een monteur geweest die kwam alleen voor de telefonie omzetting omdat ISDN straks niet meer werkt. dat is de enigste info die we mede gedeeld kregen. toen de monteur langs was gekomen vertelde hij dat hij nog meer werkzaamheden moest uitvoeren in een 2de afspraak. want we kregen ook een nieuw modem? maar waarom werd met geen woord gesproken. hij vult snel een formulier in en vraagt om een handtekening. ik vraag waarvoor en hij zegt voor de gedane werkzaamheden. ik zei maar mijn vriend moet er voor tekenen. ja teken nu maar dat kan wel.
eenmaal getekend en hij is buiten de deur ga ik op info uit op internet heeft hij mij een abbo aangesmeerd van 5 jaar waar ik totaal niet op zit te wachten en heeft hij de telefonie en internet alles overgezet naar belcentrale. terwijl ik gewoon bij kpn wil blijven. ik wil helemaal niet naar belcentrale. met verkeerde info en snelle papier weg gemoffel zodat je de kans niet krijgt alles te lezen. heeft hij mij met een abbo opgezadeld zonder info te geven. na een uur kwam ik er achter wat er mis is gegaan en bel je hun op. en ze geven alleen als andwoord de monteur belt u terug voor overleg. maar ik heb toch 14 dagen bedenk termijn zeggen nee mw die service bieden wij niet. maar wie belt er terug geen monteur. weer gebeld krijg het zelfde antwoord en wordt niet verder te woord gestaan. dat is het enige wat ik van hun te horen krijg.

mijn gewenste oplossing zou zijn dat ik geen enkele abbo meer heb lopen bij belcentrale en ik gewoon mijn telefoon op mijn internet bij kpn kan laten lopen zoals ik altijd internet via kpn heb gehad en graag wil houden. wil niks meer met belcentrale van doen hebben.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 11:16 geantwoord

Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 11:21 geantwoord

Belcentrale reageert nergens op dus weer mailen geeft geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door HJG wiggers