Klacht: Misleiding door Belcentrale.nl bij verkoop abonnement internetbellen

op 02 oktober 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn schoonvader D. van Essen (79 jaar) heeft zich onlangs aan de deur laten verleiden door een verkoper van Belcentrale.nl, door over te stappen van Tele2 (abo €40 pm) naar Belcentrale.nl (abo €35 pm). Dat leek een mooie deal, maar de facturen wijzen uit dat hij nu veel duurder uit is: ca. €125 pm. Hij heeft iets getekend maar geen kopie van het contract ontvangen. Dit opgevraagd maar niet gekregen. Herhaaldelijk schriftelijk protest aangetekend tegen de hoge kosten en tegen de misleiding. Maar dat heeft helaas onvoldoende geholpen.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als het abonnement voor internet en bellen €35 incl. BTW per maand bedraagt, excl. gebruikskosten, die er overigens nauwelijks zijn. Dus ook geen andere bijkomende kosten op de factuur zoals: administratiekosten (€15), kosten voor papier factuur (2,50), kosten betalingsmethode (€2,50).

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kees van As