Klacht: Misleiding door Belcentrale.nl bij verkoop abonnement internetbellen

op 08 oktober 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn schoonvader D. van Essen (79 jaar) heeft zich onlangs aan de deur laten verleiden door een verkoper van Belcentrale.nl, door over te stappen van Tele2 (abo €40 pm) naar Belcentrale.nl (abo €35 pm). Dat leek een mooie deal, maar de facturen wijzen uit dat hij nu veel duurder uit is: ca. €125 pm. Hij heeft iets getekend maar geen kopie van het contract ontvangen. Dit opgevraagd maar niet gekregen. Herhaaldelijk schriftelijk protest aangetekend tegen de hoge kosten en tegen de misleiding. Maar dat heeft helaas onvoldoende geholpen.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als het abonnement voor internet en bellen €35 incl. BTW per maand bedraagt, excl. gebruikskosten, die er overigens nauwelijks zijn. Dus ook geen andere bijkomende kosten op de factuur zoals: administratiekosten (€15), kosten voor papier factuur (2,50), kosten betalingsmethode (€2,50).

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 12 november 2018 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van As,

Inmiddels heeft u contact gehad met de klantenservice en is het abonnement onder de loep genomen. De facturatie is aangepast en u heeft creditnota's ontvangen op een aantal facturen. Ik hoop van harte dat uw klacht hiermee is opgelost en u tevreden bent over de dienstverlening van Belcentrale

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door Kees van As