Klacht: ik voel mij opgelicht

op 03 oktober 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Wij zijn 83 en 84 jaar hulpbehoevend en enkel een AOW inkomen
door list en bedrog heeft Belcentrale mij een telefoon en internet aangesmeerd met een looptijd van 5 jaar , ze deelde mede dat alles digitaal zou worden doch wij zitten in het buitengebied waar dat niet mogelijk is. de dag daarop heb ik het opgezegd plus de wetswinkel heeft hun op diverze wetsartikelen gewezen ,
Ze trekken zich nergens iets van aan en zadelen mij op met een afkoopsom van
€ 12.395,78 binnen 5 dagen te betalen .en dreigen met een incasso bureau .
Op het adres Westblaak 142 – 3012 Km Rotterdam zijn maar liefst 5 bedrijven gevestigd . Belcentrale Garantiebellen call -center Belcentrale BV
Garantiebellen BV . Het ene contract staat op naam van Belcentrale en het andere op Belcentrale BV , Na inlichtingen bij de Kamer v. Koophandel te Rotterdam deelde de Kamer mede , dat het ene bedrijf intern werkzaamheden van het andere uitgevoerd. Naar mijn mening is dat bij de wet verboden gezien er een ingewikkelde situatie ontstaat waardoor het ene ,, bedrijf ,, zich aan zijn verplichtingen kan onttrekken . een soort Sterfhuis constructie .
Enige weken zaten wij zonder internet , en de vaste telefoon is al die tijd afgesloten zodat wij bij calamiteiten de Dokter . Apotheek en Ziekenhuis niet kunnen bellen. Door al die moeilijkheden is mijn Vrouw overspannen geraakt ,zeer duizelig , gevallen daardoor een been gebroken en licht nu al 6 weken in het ziekenhuis met de nodige complicaties .
Ten einde raad heb ik hulp ingeroepen een psychiater , al die moeilijkheden vergen een dagtaak en zie geen uitweg
In 2013 zijn er ook als eens moeilijkheden geweest met Belcenrale
Van al die moderne spullen begrijpen wij niets en zijn het Engels niet machtig .
Wij hadden onze oude dag anders voorgesteld .

een normale vaste telefoon en internet aansluiting bij de KPN
Geen betalingen of benaderingen van reclame of wat dan ook van Belcentrale
En stel Belcentale verantwoordelijk voor al de kosten van het ziekenhuis en verdere bijkomende kosten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door v. Dooren