Klacht: Contract ontbinden is niet mogelijk

op 05 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Mijn (eveneens bejaarde) vrouw is op een aanbod ingegaan van Belcentrale, telefonie. Voelde zich al voor het blok gezet. Vorige maand is er een monteur langsgeweest, want dat moest en is er ook nog iets ondertekend voor het internet. Wij willen dit alles met Belcentrale ontbinden, wij voelen ons er onprettig bij, voor het blok gezet. Wat zij heeft ondertekend is mijns inziens niet rechtsgeldig. Het staat op een BV waar zij niet tekenbevoegd voor is danwel werknemer is is, of wat dan ook.
Een dame van Belcentrale zei dat er niets mer kan worden teruggedraaid en er was ook al iemand langsgeweest, wat erop duidde dat ze niet zomaar overal alles maar aansluiten (sic!)

Als wij weer van Belcentrale verlost zijn. Zowel dus qua telefonie en van internet.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

2 maanden geleden - geachte heer Laros, Wat vervelend om te moeten vernemen dat het één en ander niet naar wens verlopen is. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Er zal contact met u worden opgenomen door een van onze collega's om de kwestie te bespreken. Indien er vragen zijn vernemen wij deze graag van u.

Reactie van de melder van de klacht jjlaros

2 maanden geleden - Goedenavond, Wij hebben nog niets vernomen van Belcentrale over bovenstaande kwestie. Wel heeft iemand van Belcentrale gebeld om een afspraak te maken om ons alarm aan te passen (?!).............

Reactie van de melder van de klacht jjlaros

2 maanden geleden - Wederom heeft er iemand gebeld voor een afspraak. Wéér e.e.a. proberen uit te leggen, maar zelfde als voorgaande keren: Zodra je uitkegt wat er speelt verandert onmiddelijk de toon en laat men je ook niet meer uitpraten. Merken ze dat ze niet verder komen wordt er meteen gezegd afgekapt , goededag gewenst en opgehangen. Modus operandi van een boevenbende lijkt wel inmiddels!

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 12:19 geantwoord

Wijzigen
Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door jjlaros