Klacht: Contract aangesmeerd

op 05 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat er storing was met mijn telefoon, heeft belcentrale aangeboden mijn analoge telefoon te vervangen voor een digitale.
De installateur heeft de telefoon geïnstalleerd en alles getest, of ik even wilde ondertekenen voor akkoord. Wat blijkt ik heb zonder dat ze ook maar iets hebben gemeld getekend voor een contract voor 3 jaar, terwijl ik ook nog met de monteur gesproken heb over het feit dat wij glasvezel krijgen en ik daarvoor een contract heb afgesloten met een provider (ook voor telefonie)
Vervolgens hebben zij ook nog een keer mijn naam ingevuld en waren alle vinkjes waarmee je verklaard akkoord te gaan met wat je tekent al van te voren aangevinkt.

Gewenste Oplossing:

Als mijn nieuw afgesloten contract wordt ontbonden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Jager, Wat vervelend om te horen dat de geboden oplossing niet aansluit bij uw wensen. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Een collega zal contact met u opnemen om de kwestie te bespreken. Indien er vragen zijn vernemen wij deze uiteraard graag van u.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wijzigen
Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door JJager