Klacht: Contract aangesmeerd

op 05 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nadat er storing was met mijn telefoon, heeft belcentrale aangeboden mijn analoge telefoon te vervangen voor een digitale.
De installateur heeft de telefoon geïnstalleerd en alles getest, of ik even wilde ondertekenen voor akkoord. Wat blijkt ik heb zonder dat ze ook maar iets hebben gemeld getekend voor een contract voor 3 jaar, terwijl ik ook nog met de monteur gesproken heb over het feit dat wij glasvezel krijgen en ik daarvoor een contract heb afgesloten met een provider (ook voor telefonie)
Vervolgens hebben zij ook nog een keer mijn naam ingevuld en waren alle vinkjes waarmee je verklaard akkoord te gaan met wat je tekent al van te voren aangevinkt.

Als mijn nieuw afgesloten contract wordt ontbonden

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

3 weken geleden - Geachte mevrouw Jager, Wat vervelend om te horen dat de geboden oplossing niet aansluit bij uw wensen. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Een collega zal contact met u opnemen om de kwestie te bespreken. Indien er vragen zijn vernemen wij deze uiteraard graag van u.

Alle klachten die gemeld zijn door JJager