Klacht: BELCENTRALE HOPELOOS

op 13 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Omdat onze zakelijke telefoon het opeens niet deed en het steeds niet opgelost werd, kregen wij een telefoontje van Belcentrale dat het aan KPN lag en dat ze het niet konden oplossen. Daarom boden ze gratis 3 nieuwe telefoons aan en gratis installatie. De dag dat de telefoons geïnstalleerd werden, liet de monteur de directeur Ad Hommeles argeloos een papier tekenen voor ook het internet van Belcentrale (voorheen KPN). Het zou niets uitmaken omdat ze samenwerken met KPN. Het modem zou binnen 2 dagen opgestuurd worden. Nu ruim 2 maanden later nog steeds geen aansluiting van het internet zodat wij grote problemen ondervinden op ons bedrijf. Toen ik zei dat we toch bij KPN wilden blijven, stuurden ze ons een factuur van € 3.000 voor contractbreuk. Nu blijkt dat ze een contract voor 5 jaar hebben laten ondertekenen ! Na veel mailen en telefoneren, toch maar besloten om bij Belcentrale te blijven, echter tot op vandaag GEEN AANSLUITING !! Alleen een Zyxel kastje, wat niet naar behoren werkt…geen telefoon, geen cameratoezicht !! Uiteindelijk zou een monteur alles komen oplossen, gisteren 29 mei 2018, maar op 28 mei werden we wederom gebeld dat de monteur ziek was en het WEER een week later wordt !! HELP HELP !! Wat kunnen we doen ??

Normale telefoonaansluiting, normale internetaansluiting, normale TV-aansluiting, die alle 3 naar behoren werken.
We wilden ook helemaal geen contract van 5 jaar !!
Eerst contract van 5 jaar laten ondertekenen en vervolgens helemaal niets doen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

2 weken geleden - Geachte heermevrouw, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Een collega zal contact met u opnemen om de kwestie te bespreken. Indien er vragen zijn vernemen wij deze uiteraard graag van u.

Reactie van de melder van de klacht Missbird

2 weken geleden - Eerst zien en dan geloven. Belcentrale heeft al zoveel beloofd... We wachten af.

Alle klachten die gemeld zijn door Missbird