Klacht: belcentrale

op 08 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Is iemand van Belcentrale in de winkel geweest over ISDN dat verloopt en omgezet moet worden naar VIOP. Heb verteld dat de kans er in zit dat we eind van het jaar stoppen met de winkel. Maar omdat het alarm ook niet zou meer zou werken, heb ik handtekening gezet, voor de omzetting. Met de afspraak dat ik dat af kon zeggen, en voor het abonnement zou dan een maand opzegtermijn gelden. Nu zeker is dat wij eind van het jaar stoppen, blijkt dat ik de afspraak voor de omzetting niet kan afzeggen, en achteraf ook nieuw contract voor 2 jaar ben aangegaan. Kan alleen opzeggen als ik boete betaal van ruim 2800,00. Voel me behoorlijk beet genomen. Zou eventueel tot eind van het jaar nog bij Belcentrale willen blijven, maar de omzetting naar VOIP a 399,00 is totale onzin daar de ISDN ook nog tot eind 2019 blijkt te werken.

Als het contract voor 2 jaar wordt ontbonden, en de omzetting naar VOID wordt afgezegd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

2 maanden geleden - Geachte heer De Leeuw, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Een collega zal spoedig contact met u opnemen om de kwestie te bespreken. Indien er vragen zijn vernemen wij deze uiteraard graag van u.

Reactie van de melder van de klacht A. de Leeuw

2 maanden geleden - Graag voor 31 mei uw reactie oplossing daar de monteur op die datum zou langs komen. Vr. groet, Adri de Leeuw.

Reactie van de melder van de klacht A. de Leeuw

2 maanden geleden - Goedemiddag, graag verneem ik uw reactie op mijn klacht. Vr. groet, Adri de Leeuw

Reactie van de melder van de klacht A. de Leeuw

2 maanden geleden - Goedemiddag, inmiddels 2 weken verder, de monteur die 31 mei langs zou komen is gelukkig niet geweest, ( geen bericht gehad ) hopelijk is dat voor ons een goede afloop. Ben nog in afwachting van uw beslissing over het verdere verloop. Vriendelijke groet, Adri de Leeuw.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 12:18 geantwoord

Wijzigen
Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door A. de Leeuw