Klacht: Belazerd met stoelen

op 30 mei 2016 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het boeken van onze vlucht van amsterdam via frankfurt en san francisco naar hawaii hebben we gebeld met lufthansa om te vragen of het zeker is dat we naast elkaar zitten. Dit zou geen probleem zijn en we zouden zeker bij elkaar zitten omdat het om dezelfde boeking gaat. Op schiphol aangekomen zien we dat we niet naast elkaar zitten. Er zit een paar rijen tussen. Een van de grondstewardessen ‘helpt’ ons en zorgt dat we een rij achter elkaar zitten met een stoel aan het gangpad. Zodoende kan meestal in het vliegtuig wel geruild worden. Ze laat ons dit op het scherm zien, bevestigt het en laat een collega dit afhandelen. Deze collega komt tien minuten later terug met het verbluffende resultaat; we zitten 20 (!) rijen van elkaar vandaag. Fijne reis zo op onze (verlate) huwelijksreis. Wie we van Lufthansa ook vragen, ‘niemand kan er iets aan doen’. Iedereen geeft een andere collega de schuld, niemand toont begrip of vriendelijkheid, en alle Lufthansamedewerkers (we hebben er inmiddels 4 gesproken) geven duidelijk blijk ‘snel van het gezeur van deze klanten af te willen’. Wat een organisatie, wat een klantenservice. Zelden meegemaakt…,

Gewenste Oplossing:

Heel snel fatsoenlijke plekken naast elkaar, maar dat zal niet lukken. De reis begint zo. Een goede vriendelijke reactie en voorstel van Lufthansa is het minste dat ik verwacht.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroendezinger