Klacht: Belazerd!!!!

op 05 oktober 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Terug komend op mijn eerdere klachten.
Justin bieber kaarten

Ze hebben mij prive gemaild
En omdat ik voor het alternatief heb gekozen, de staanplaatsen
(Ipv wachten 3 uur voor tijd of er uberhaupt wel zitplaats kaarten zijn)

Heb ik dit maar te accepteren en kan t niet mee terug gedraaid worden.
En heb ik dus gekozen

Ja ..wat moet j dan!!!!!! Wachtn op een eventuele teleurstelling,!?!?!

Belachelijk!! Wat een bedrijf
Geld zit al in jullie zak!
En mijn kinderen kunnen 3 uurtjes staan, en wellicht vrij weinig tot niets zien!

Bedankt voor deze correcte wijze van handelen

Nog verwacht ik een betere oplossing

Gewenste Oplossing:

Zitplaatsen voor ons en de kinderen!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 06 oktober 2016 om 08:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

U bent duidelijk zelf akkoord gegaan met het alternatief, u heeft de optie gekregen om te wachten. Na verzending van de kaarten is dit niet terug te draaien. U bent vrij geweest om te kiezen en u moet hier dan ook uw eigen verantwoording voor nemen. Het is niet eerlijk tegenover de andere klanten, welke akkoord zijn gegaan, om vervolgens tegen u te zeggen, ''oh stuur maar terug'', omdat u het ''toch n iet wil''. U bent hier mee akkoord gegaan en hier blijft het bij. Er zal geen refund plaatsvinden en tevens zijn de kaarten niet meer te ruilen.

Bericht van Ticket tribune

1 maand geleden - Klanten kunnen van tevoren uitgebreide informatie inwinnen over ons businessmodel en onze algemene voorwaarden, aangezien dit allemaal vermeld staat op onze website.Tevens krijgen klanten de algemene voorwaarden aangeboden en geven aan hiermee akkoord te gaan, alvorens een bestelling te plaatsen.TicketTribune mag derhalve aannemen dat consumenten zich op de hoogte hebben gesteld eer zij een aankoop doen. Een consument draagt namelijk zelf ook verantwoordelijkheid bij het aangaan van een koopovereenkomst.

Heeft op 06 oktober 2016 om 08:51 geantwoord

Nee natuurlijk ga j akkoord!! Maar daarvoor hoeft t nog niet juist te zijn! En niet eerlijk!??!dat durven jullie te lzeggen!?!?! Belachelijk!! 3 uur voor tijd wachten!?!?!wat denk j zelf...
En na een aantal revieuws te lezen over jullie...dus ook kans kunne maken op GEEEN KAARTEN! nou nee! Dat snappen jullie zelf toch ook wel. Andere klanten zullen vast t zelfde denken! Vreselijk hoe simpel jullie er mee omgaan, zolang t geld maar in jullie pocket zitten!!!

Kaarten verkopen die jullie nog geeneens in jullie bezit hebben!! Elke x smoesjes en niet eens telefonisch bereikbaar! Wat een bedrijf!!

Ik zou zeggen, eerst goed inlezen over tickettribune, voordat j met hun in zee gaat!

Alle klachten die gemeld zijn door Ikke Ikke