Klacht: verschil in interpretatie criteria voor bezoek kantoor door belasting personeel

user-1454068 op 25 juli 2018 over Belastingdienst in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerste telefoontje om te komen op belasting kantoor werd toegezegd. Echter belastingmedewerker had schijnbaar geen toegang tot de mogelijkheden op dat moment. Ik werd doorverwezen naar nabestaande loket. Kreeg hiervan telefoonnummer.

Tweede telefoontje met nabestaande loket totaal andere reactie op mijn verzoek om naar kantoor te komen. Slecht gemotiveerde redenen waarom niet en weinig klantvriendelijk persoon.

Gewenste Oplossing:

Ik heb nu met particuliere adviseur afspraak gemaakt. Enthousiast iemand met enthousiasme en zin in zijn werk.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door