Klacht: Niet telefonisch te bereiken

op 17 januari 2020 over Belastingdienst in de categorie Overheid

De belastingdienst is belachelijk slecht te bereiken.
Ik werk bijna iedere dag waardoor ik ze niet elk moment van de dag kan bellen, maar als je dan een dag vrij hebt kun je continu gaan proberen de belastingdienst te bellen waar je vervolgens een keuze menu krijgt die je moet invullen aldoor opnieuw om aldoor het zelfde bericht te horen: het is momenteel erg druk en al onze medewerkers zijn in gesprek waardoor de wachtrij vol is. Dit gesprek wordt nu beëindigt, probeert u het later nog eens.
Dit gaat nu al een week zo.
Ik moet binnenkort een bedrag betalen wat ik eigenlijk helemaal niet hoor te moeten betalen maar omdat ik hen niet te pakken krijg om dit op te lossen zit er waarschijnlijk niets anders op voor mij.
Huur meer personeel in om je contacten ten woord te staan zou mijn advies zijn.

Als ik met iemand van de belastingdienst een gesprek kan houden over de rekening die ik ee week geleden heb gehad en binnen zoveel dagen MOET betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoeyRobbertsen