Klacht: fraude signalering FSV systeem

fokke41dejong op 27 augustus 2023 over Belastingdienst in de categorie Overheid

Hier dien ik een serieuze klacht in tegen de belastingdienst want de belastingdienst zit echt in hun brieven om dingen heen te draaien, ze zijn in mijn ogen niet eerlijk tegen mij geweest, ze hebben mij destijds in het FSV systeem geregistreerd dat heeft mijn leven totaal geruïneerd in hun brief van 29 juli 2023 vermelden zij de volgende punten dat mijn gegevens niet zijn gedeeld met andere organisaties en dat er geen bijzonderheden in het FSV hebben gestaan, terwijl zij dat in eerdere brieven gedateerd van 27 mei 2021zelf wel hebben toe gegeven ,mijn leven is gewoon kapot gemaakt ze hebben mijn goede naam en eer zwaar aangetast waarom is de belastingdienst niet eerlijk ze geven zelf al toe dat ze mijn gegevens hebben gebruikt en dat zij daar spijt van hebben maar met spijt en excuses brieven berijk je niks mijn leven is geruïneerd mijn goede eer en naam is aangetast

Aangezien de belastingdienst mijn goede eer en naam zo zwaar hebben aangetast en dus ook mijn leven totaal hebben geruïneerd en de belastingdienst nu dus ook echt om dingen in hun brieven heen zit te draaien, heb ik meerdere malen verzocht om een schadevergoeding excuus brieven en spijtbetuiging worden niet meer geaccepteerd, ik heb het over smaad en laster, ik kan hiervan aangifte doen bij de politie en heb het aan hun ook in diverse mailtjes aan gegeven, ik wil dat de belastingdienst mij mijn schade vergoed ook wegens leed

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fokke41dejong