Klacht: BPM betaling – enorm slechte klantenservice belastingdienst

op 14 juli 2018 over Belastingdienst in de categorie Overheid

Ik heb op dinsdag 10 Juli €1309 overgemaakt voor de betaling van de BPM. Op donderdag 127 gebeld naar de belastingdient, maar die konden nog niet zien dat het geld binnen was. De mevrouw aan de telefoon zei dat het twee werkdagen kon duren en dat ik daarom de volgende dag even terug moest bellen. Volgende dag (vrijdag) teruggebeld maar krijg dan te horen dat 11 Juli de valutadag was en daar is op vrijdag pas twee werkdagen verstreken, of ik op maandag even terug kon bellen. Als je dus op dinsdag geld overmaakt dan zijn er pas op de maandag de week erna “twee werkdagen” verstreken volgens de telefoniste!! In de mail die ik ontvangen heb om de BPM te betalen staat expliiet dat een betaling op werkdagen doorgaans DEZELFDE DAG is ontvangen en dat na ontvangst het akkoord gegeven wordt naar de RDW. Er gaat hier iets goed fout! De houding van de klanten service is EEN RAMP, ze zijn enorm arrogant en niet bereid te helpen of enige fout van hun kant toe te geven. Dus er staat foutieve info in de mail, vrouw nummer 1 gaf verkeerde info of vrouw 2 gaf verkeerde info (of allemaal), maar teogeven ho maar!

wanneer de RDW akkoord heeft gekregen en de klantenservice (die waarschijnlijk gewoon een extern bedrijf is) is goed onder de loep wordt gehouden!

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruben8383