Klacht: Belachelijke tarieven

op 24 mei 2020 over Loodgieterdirect.nu in de categorie Loodgieters

Kraan van wc fontein bleef lopen. Loodgieter gezocht via spoed.co. Kreeg iemand aan de lijn om half elf s avonds, die zei ik kom eraan. Niets gezegd over kosten en hoelang het zou duren. Twaalf uur nog niemand, ben weer gaan bellen, tien minuten de telefoon laten overgaan, geen reactie. Email gestuurd via site van speod.co, geen reactie. Hoofdkraan afgesloten en aanstalten gemaakt om naar bed te gaan. Tien over twaalf ging de bel, de loodgieter. Of ik op de hoogte was van de kosten. Nee dus. 95 euro voorrijkosten, 185 euro per uur, eerste uur volledig betalen ook als er vijf minuten gewerkt wordt. En als ik ervanafzie? Voorrijkosten en annuleringskosten betalen. Dus de leiding maar laten afdoppen. Meer kon hij nu niet doen, want om er een andere kraan op te zetten zouden de tegels open gebroken moeten worden. Wat natuurlijk onzin is. Al met al vijf minuten werk gehad. Rekening 345 euro. Loodgieter adviseerde nog wel dit aan de verzekering op te geven.
Ronduit schandalige tarieven.

Minimaal 200 euro terugkrijgen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Loodgieterdirect.nu

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Loodgieterdirect.nu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wiche