Klacht: Belachelijke hoge kosten

op 14 maart 2017 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Ik heb iets besteld in januari wegens drukke verbouwing en verhuizing dit aan mijn aandacht ontsnapt en nu willen jullie het dubbele innen van wat ik heb verkocht ik snap dat ik moet betalen en wil best 1x herinderings kosten bestellen maar 40 euro extra anders was dit de laatste keer dat ik als trouwe klant daar wat heb gekocht .

Als ik een normaal herinderings bedrag krijg ipv zo'n absurd bedrag omdat het is ontgaan in deze drukke tijd ik

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Segoria

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Venhuizen, Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie. Voor verdere vragen kunt u altijd reageren op onze e-mail of telefonisch met ons contact opnemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854. Met vriendelijke groet, Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid89