Klacht: Belachelijk veel vliegtuigen boven Zoetermeer .

op 03 juli 2019 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Beste mensen, klagen via www.klacht.nl heeft niet zoveel zin, 2 dgn rust en de vliegtuigen zijn weer terug.
Ik wil u vragen om al uw meldingen te doen via www.bezoekbas.nl , eind van het jaar gaan deze klachten oa naar de overheid zij kunnen niet hun kop in het zand blijven steken.
Ik maak momenteel alleen maar periode meldingen, vanaf het eerste vliegtuig waar ik wakker van wordt tot het laatste vliegtuig wat ik hoor in de avond uren.
We moeten dit SAMEN doen, anders wordt dit probleem nooit opgelost.

Ik woon in Zoetermeer, werk in Alphen aan den Rijn en tussen de 2 steden probeer ik te recreëren, de gehele dag hoor ik vliegtuigen, en krijg ik een bak ULTRA fijnstof over me heen.
Vorig jaar werd al aangegeven dat er in de toekomst meer gebruik gemaakt gaat worden van de Zwanenburgbaan en de Aalsmeerbaan en dat zijn net de 2 banen waar wij last van hebben.
Maak uw melding op www.bezoekbas.nl, dit moet stoppen!

En heren en dames van de luchtverkeersleiding, bedankt voor de nodige overlast, hoe zou u dit ervaren om 247 vliegtuig overlast te hebben?

Gewoon stilte !

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zoeterstiller